سینما‌های کشور دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) تعطیل است «جوکر ۲» در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند رویداد «خلاق و نوآور» برگزیدگان خود را شناخت + اسامی بازگشت نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» اعلام روز‌های تعطیلی اجرای نمایش‌های روی صحنه مشهد در خرداد ۱۴۰۳ برگزاری مراسم خاکسپاری «عزیز شبانی» دوبله سریال جنایی «ژن جنایت» برای تلویزیون پخش جهانی «گربه ماهی» آغاز شد ادامه تحقیقات جنایی پلیس درباره مرگ «متیو پری» بازیگر سریال فرندز مستند زندگی «کتایون امیرابراهیمی» در مسیر تولید «لباس عروسی» با بازی رابعه اسکویی در مسیر تولید اهداف و رویکرد‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی تبیین شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) «در سایه سرو» واجد شرایط اسکار شد مرتضی اردستانی، بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + علت فوت «روایت ناتمام سیما» با بازی آزاده صمدی در راه سینما شهامت استفاده از ابزار نمایش در حرم رضوی «روایت اول» مدیریت منسجم می‌خواهد
سرخط خبرها

تولید قسمت دوم اکشن دلهره آور «هواپیما»

  • کد خبر: ۱۵۰۲۸۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
تولید قسمت دوم اکشن دلهره آور «هواپیما»
تنها بعد از گذشت سه هفته از اکران عمومی اکشن دلهره آور «هواپیما»، مجوز تولید قسمت دوم با نام «کشتی» صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کلید فیلمبرداری دومین قسمت این اکشن دلهره آور در روزهای پایانی سال جاری میلادی زده می شود.

مایک کولتر که نقش لوئیس گاسپاره جنایتکار را در هواپیما بازی کرد، خبر ساخت قسمت تازه را اعلام کرد. به گفته او، قسمت جدید با نام «کشتی» وارد مرحله تولید می شود.

شرکت فیلمسازی مدریور پروداکشنز تهیه کننده این اکشن دلهره آور، ژان پی فرانسیس ریچت کارگردان نسخه اصلی برای ساخت قسمت دوم هم پشت دوربین قرار می گیرد.

ژرار باتلر که نقش اصلی نسخه اصلی را به عهده داشت، دوباره نقش کاراکتر محوری ماجرا کاپیتان برودی تورنس را بازی خواهد کرد.

داستان قسمت دوم از آنجا شروع می شود که کاراکتر گاسپاره بعد از بدرقه کردن مسافران هواپیمای نسخه اصلی، در دل جنگل های جزیره جولو گم و پنهان می شود.

او تلاش دارد با پیدا کردن یک کشتی از این جزیره که تحت تسلط تروریستها قرار دارد، فرار کرده و خود را به فیلیپین برساند.

ناپدید شدن گاسپاره توجه پلیس بین الملل را جلب کرده و برای دستگیری او، جایزه تعیین شده و گروهی از شکارچیان انسان راهی سفری بین المللی می شوند.

در حالی که گاسپاره چند یار تازه پیدا می کند تا به فرار او کمک کنند، سازندگان فیلم توضیحی درباره چگونگی حضور و مداخله برودی تورنس خلبان در این داستان ارائه نکرده اند!

هواپیما که اواسط ماه ژانویه اکران عمومی شد توانسته در آمریکای شمالی به فروش کلی ۳۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. در بقیه کشورهای دنیا هم این فیلم حدود ۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

با این رقم فروش خوب، هواپیما لقب اولین محصول مستقل صنعت سینما را گرفته که بعد از کووید ۱۹ توانسته به چنین موفقیت خوبی دست پیدا کند.

با توجه به هزینه پائین ۲۰ میلیون دلاری تولید هواپیما، تحلیل گران اقتصادی سینما از آن به عنوان یک اثر پرفروش اسم می برند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->